عمر مفید آسفالت در ایران حداکثر یک هفتم دنیاست
نوشته شده توسط : azhirak

بتن یا آسفالت

  1. رییس دانشگاه آزاد زنجان: مرکز تحقیقات «آسفالت» در دانشگاه راه‌اندازی می‌شود

    رییس دانشگاه آزاد زنجان از راه‌اندازی مرکز تحقیقات «آسفالت» و «قطب پژوهشی دوام در برابر سیکل‌های یخبندان» در آینده‌ نزدیک خبر داد.

    به گزارش انجمن بتن ایران اصغر پرتوی در حاشیه نهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن در زنجان، در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد این دو مرکز تحقیقاتی با همکاری وزارت راه، انجمن بتن ایران و دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: با راه‌اندازی این دو مرکز، جهش بزرگی در فعالیت‌های عمرانی رخ خواهد داد.

    وی با یادآوری این‌که دوام و مقاومت آسفالت در استانداردهای جهانی حدود 20 سال است، گفت: متأسفانه این میزان در کشور ما حداکثر دو تا سه سال است، لذا ایجاد مرکز تحقیقاتی آسفالت در زنجان، تأثیر بسزایی در افزایش دوام و کیفیت آسفالت خواهد داشت.

    پرتوی با بیان این‌که تیم‌های دانشجویی بتن دانشگاه‌ آزاد اسلامی زنجان در سال‌های اخیر موفقیت‌های فراوانی را کسب کرده ‌اند، خاطرنشان کرد: تیم بتن دانشگاه آزاد واحد زنجان در سال گذشته موفق به کسب 10 عنوان برتر کشوری شده است و دانشگاه‌ زنجان آمادگی برگزاری این مسابقات دانشجویی به صورت بین‌المللی را نیز دارد.

    نهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن بزرگداشت استاد احمد حامی 24 شهریورماه از سوی انجمن بتن ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در زنجان برگزار شد.




:: موضوعات مرتبط: مصالح ساختمانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: